Biuletyn PW / Publikacje / Technologie cyfrowe w biznesie

Technologie cyfrowe w biznesie

Publikacja to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i procesów zarządczych.

Książka „Technologie cyfrowe w biznesie” odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Zawiera zarówno ujęcie teoretyczne, jak i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych.

Poszczególne rozdziały zawierają refleksję teoretyczną, dotyczącą znaczenia transformacji cyfrowej i rozwoju IT, identyfikację szans i zagrożeń dla przedsiębiorstwa jako całości i kilku szczegółowych funkcji i obszarów zarządzania. Jednocześnie przedstawia wiedzę i kapitał intelektualny konsultantów oraz ekspertów z biznesu.

Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja, Warszawa 2020, Wydawnictwo Naukowe PWN

CYTAT TYGODNIA

"

Tradycja nie jest ucieczką w przeszłość, nigdy nie była ucieczką.
Przede wszystkim jest to bardzo ciężkie zdobywanie

Zbigniew Herbert

"

KONTAKT

Biuletyn Politechniki Warszawskiej

ul. Polna 50, 00-644 Warszawa

Tel. 22 234 71 81

Biuro Komunikacji i Promocji Politechniki Warszawskiej

REDAKCJA

Biuletyn Politechniki Warszawskiej
Wydawnictwo elektroniczne skierowane do społeczności Uczelni redagowane przez Biuro Komunikacji i Promocji.

Zapraszamy do zgłaszania wydarzeń!

Redakcja Biuletynu Politechniki Warszawskiej

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI