Biuletyn PW / Konkursy / Studentka PW w europejskim finale P&G CEO Challenge

Studentka PW w europejskim finale P&G CEO Challenge

Sara Janicka, studentka Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, znalazła się w zwycięskim zespole, który będzie reprezentował Europę Środkowo-Wschodnią podczas kontynentalnego finału konkursu P&G CEO Challenge. Najlepsze europejskie drużyny rywalizować będą 9 kwietnia 2019 r. w Istambule.

P&G CEO Challenge to skierowany do studentów międzynarodowy konkurs organizowany przez firmę Procter & Gamble, nastawiony na rozwój umiejętności biznesowych, marketingowych i zarządczych. Dla uczestników to przede wszystkim szybka szkoła kierowania firmą i współpracy.

Studenci biorą udział w symulacji biznesowej oraz muszą zmierzyć się z problemami i zadaniami podobnymi do tych, z którymi na co dzień zmagają się menedżerowie firmy P&G. Opracowują również strategię biznesową. Konkurs składa się z czterech etapów - indywidualnego oraz trzech grupowych: etapu lokalnego, regionalnego oraz światowego. W ubiegłym roku w konkursie wzięło udział ponad 23 tys. studentów z 40 krajów.

W pierwszym etapie każdy uczestnik musiał indywidualnie przejść przez prawdziwe studium przypadku biznesowego. - Naszym zadaniem była analiza problemu i obecnej sytuacji marki Gillette oraz opracowanie kilku scenariuszy opartych o rzeczywiste sytuacje biznesowe, jak również zaproponowanie najlepszych rozwiązań - mówi Sara Janicka.

Studentka PW została zakwalifikowana do kolejnego etapu - lokalnego, który odbył się w lutym br. w Warszawie. Startowała w czteroosobowym zespole. - Musieliśmy opracować kompleksową strategię rozwoju dla marki Gillette, tak, aby w ciągu dwóch lat jej sprzedaż online wzrosła dwukrotnie oraz zwiększył się procentowy udział firmy w rynku amerykańskim i globalnym - relacjonuje Sara Janicka. - Postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania, innowacyjność i optymalizację poszczególnych procesów biznesowych. Opracowaną strategię wzbogaciliśmy o stworzenie aplikacji, elementy grywalizacji oraz zastosowaliśmy najnowsze trendy technologiczne - sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe, jak również personalizację usług i dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb klientów - dodaje.

Następnie zespół musiał obronić stworzoną strategię i przekonać do swojego rozwiązania najlepszych menedżerów oraz ekspertów z lokalnego oddziału firmy.

Jako zwycięski zespół z Europy Środkowo-Wschodniej został on zakwalifikowany do europejskiego finału, który odbędzie się w kwietniu w Istambule. Zawalczy o przepustkę do światowego finału, który zorganizowany zostanie w maju w Dubaju.

Nagroda finałowa to tygodniowy wyjazd do USA i udział w międzynarodowej konferencji P&G Signal w Cincinnati, która daje możliwość poznania najnowszych trendów rynkowych w gronie liderów i menedżerów ze świata biznesu.

Źródło: Sara Janicka/Wydział Zarządzania PW
Grafika: P&G

CYTAT TYGODNIA

"

 

Mierz siłę na zamiary,
Nie zamiar podług sił!…

 

 

Adam Mickiewicz

"

KONTAKT

Biuletyn Politechniki Warszawskiej

Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa

Tel. 22 234 71 71, 22 234 71 81

Biuro Rektora Politechniki Warszawskiej

www.biurorektora.pw.edu.pl

REDAKCJA

Biuletyn Politechniki Warszawskiej
Wydawnictwo elektroniczne skierowane do społeczności Uczelni redagowane przez Biuro Rektora.

Zapraszamy do zgłaszania wydarzeń!

Sekcja ds. Komunikacji Społecznej i Mediów

Redakcja Biuletynu Politechniki Warszawskiej

MNiSW